Saturday, January 12, 2013

MALA SIRENA (LITTLE MERMAID ARIEL) - Fondant figure





























Fondan figurice za torte - junaci Crtanih filmova, igrica, mladenacke figrue,  Draculaura, Clawdeen wolf (Monster High), Ninjago, Pepa prase i Dzordz, Nodi, Pata, Miki i Mini, Hello Kitty, Strumpf, Angry birds, Jagodica Bobica, Sundjer Bob,Majstor Bob, Dinosaurusi, Little Pony, Jednorog, Lepotica i zver, Pink Panther, Ledeno doba (Sid, Skret, Dijego, Meni), Deda Mraz, Pingvini, Irvas, Sahovske figure od fondana i mnogi drugi junaci
email: figurice.torte@gmail.com telefon: +381 64 158 78 21
facebook: http://www.facebook.com/figuriceza.torte.16

5 comments:

  1. Koja je cena ove figurice Arijel, i koliko unapred treba je poruciti? Kako se dostavljaju figurice, tj gde se nalazi Vas studio?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postovana Jasmina,

      mogu Vam poslati na mail cenu (moj mail je figurice.torte@gmail.com), a sto se tice mesta gde izradjujem figure, tzv Studio se nalazi u mojoj kuci u Beogradu:))) Porudzbina figura je nekih 30 dana ranije zbog velikog broja figura, a isporuku vrsimo jedino u Beogradu (ili ako ste iz nekog drugog grada, ukoliko neko dolazi a moze da preuzme figuru za Vas, onda na bilo kojem dogovorenom mestu u BG-u). Nazalost brza posta ne dolazi u obzir, jer se ostecuju figure zbog bacanja paketa.

      Delete
  2. Postovani zanima me Vasa cena male sirene?Hvala

    ReplyDelete
  3. Postovani zanima me Vasa cena male sirene?Hvala

    ReplyDelete
  4. Dobro vece! Koja vam je cena male sirene,I koja je dimenzija?

    ReplyDelete